11866355_417496081771001_4905461043875782712_n

Un regim alimentar sanatos sta la baza unei bune functionari a organismului. Mancarea reprezinta sursa de energie pentru toate functiile corpului nostru si afecteaza direct modul in care organismul si mintea noastra functioneaza si reactioneaza in toate etapele vietii. Exista o varietate mare de motive pentru care un regim alimentar sanatos este important, printre care se numara si prevenirea unor boli sau mentinerea unei greutati sanatoase si a calitatii vietii

Dar chiar şi în cazul unei alimentaţii variate şi echilibrate, este dificil să obţinem o densitate nutriţională suficientă. De exemplu, pentru a realiza aporturile nutriţionale recomandate de vitamine şi minerale, ar trebui să consumăm zilnic 1,25 kg de fructe şi legume. În plus, ar trebui să ne modificăm definitiv obiceiurile alimentare, consumând o cantitate mare de alimente precum măruntaie, moluşte, fructe uscate, oleaginoase şi pâine integrală.

De fapt, alimentele îmbogăţite, cum ar fi sarea iodată, au apărut tocmai din cauza dificultăţii de a realiza aporturile recomandate.

Sunt contient de beneficiile suplimentelor alimentare, iar stilul de viata al unui sportiv amator, unde trebuie sa existe un echilibru in program pentru job – antrenamente – familie – viata sociala – competitii, poate fi sustinut doar printr-o armonie intre ambitie, perseverenta si recuperare activa, aici rolul suplimentelor alimentare este cat se poate de important.

Din acest an beneficiez de ajutorul 4living (http://4living-4you.blogspot.ro/) care imi ofera o gama larga de suplimente din gama ProLive (http://4living-4you.blogspot.ro/p/prolive.html) pentru sustinerea efortului intens si pentru a reusi o recuperare activa, in vederea realizarii unui program de antrenament cat mai eficient, pentru a ajunge la o forma fizica cat mai buna si pentru a participa la un nivel cat mai inalt in cadrul competitiilor sportive ce vor urma in acest sezon de triatlon, atletism si ciclism.

Leave a Reply

Your email address will not be published.Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>