11119002_1620654088150458_6792560323584281230_o

Inceputul verii inseamna si startul primelor competitii din sezonul de triatlon. Anul acesta mi-am programat ca primele mele competitii de triatlon sa aiba loc in weekendul 6-7 iunie la Olimp, in cadrul celor doua triatloane, de sosea si off road, organizate de prietenii de la „NO STRESS”.

Eram foarte determinat si ma simteam pregatit.

11406194_1620277258188141_7772322724094319632_o

Din pacate nu s-a putut inota, din cauza curentilor foarte puternici ai marii, asa ca mult asteptatele triatloane s-au transformat in duatloane. Tot raul spre bine! Pana la urma alergatul este proba mea preferata, iar bicicleta incepe sa imi placa din ce in ce mai mult.

Sambata dimineata conditiile erau prielnice, in afara vantului care incepea sa bata din ce in ce mai tare, ceea ce urma sa ne afecteze in cadrul probei de bicicleta.

Prima proba de alergat de aprox 9 km a inceput tare, dar m-am simtit bine si am intrat al patrulea in tranzitie urmand sa trag la fel de tare la proba de bicicleta, doar ca dupa 5 ture in care am pedalat mai bine decat ma asteptam au intervenit crampele musculare, care nu mi-au dat pace cativa km, perioada in care eram depasit de numerosi competitori.

11427417_1620355974846936_4365336689117869849_o

Norocul meu a fost ca dupa cativa km am reusit sa imi revin si am reintrat in ritmul accelerat de dinainte si am reusit sa termin proba si sa trec la a doua proba de alergat.

Caldura era din ce in ce mai mare, asa ca multi din concurenti erau epuizati, astfel am reusit sa fac un slalom printre multi dintre si am terminat cursa.

Rezultatul a fost pe masura muncii depuse – loc 1 age group (distanta Olimpica).

A doua zi, resimteam oboseala din prima zi de concurs in tot corpul si urma un concurs poate mai greu decat cel din prima zi, ce presupunea o alergare de 4,8 km pe plaja (foarte dificil), o tura de MTB de 19 km si inca o alergare de 2,4 km.

Cu toate ca nu credeam ca voi mai face fata, dupa o alergare relativ slaba, din cauza co11109503_1010779555623697_5885168926480755654_onditiilor de alergare am inceput proba de ciclism, unde am mers neasteptat de bine, iar dupa cativa km depasisem multi concurenti si eram in urmarirea catorva care inca mai erau in fata mea.

Greseala mea a fost ca nu am stat alaturi de BOGDAN IONITA, un atlet redutabil, sau de un alt ciclist pentru a ne putea ajuta reciproc, dar pana la urma am avut un gram de noroc iar din spatele meu venea tare ILIE RAZVAN, un ciclist extraordinar, ajutat de un alt ciclist, de care am reusit sa ma agat si eu si am mers impreuna cu ei pana la finalulu probei.

Iesirea din tranzitie sprea a doua alergare mi-a oferit surpriza sa vad ca sunt pe locul 6 la general, loc pe care nu aveam de gand sa il cedez, iar ascensiunea pe locul al 5-lea am pierdut-o printre degete.

O cursa de zile mari cu un loc 6 la OPEN si bineinteles locul 1 age group.

Doua competitii organizate excelent la care voi reveni cu mare drag!!!